Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Υπόμνημα ΑΔΕΔΥ προς τα κόμματα και τους βουλευτές για την αξιολόγηση


ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Κύριοι-ες βουλευτές,

Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με τίτλο «Ευρωπαϊκή εντολή έρευνας στις ποινικές υποθέσεις – Εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2014/41/ΕΕ.» έχει ενσωματωθεί τροπολογία-προσθήκη για την “αξιολόγηση” των εργαζομένων στο Δημόσιο.

Η παραπάνω τροπολογία είναι αντιδημοκρατική, αντισυνταγματική, σε σύγκρουση με τις διεθνείς συμβάσεις εργασίας 87/1948 και 98/1949, αλλά και με τις διατάξεις του Ν.1264/82 και μας γυρίζει πίσω σε μαύρες εποχές.

  Η Κυβέρνηση με την τροπολογία αυτή παρεμβαίνει στη λειτουργία του συνδικαλιστικού κινήματος, καταστρατηγεί τις συνδικαλιστικές ελευθερίες και ιδιαίτερα το δικαίωμα της απεργίας των εργαζομένων και για πρώτη φορά θεσμοθετεί ποινές και διακρίσεις σε βάρος απεργών. Το “δόγμα” της Κυβέρνησης, ότι όποιος προϊστάμενος απεργεί δεν ξαναεπιλέγεται ανοίγει θεσμικά έναν επικίνδυνο δρόμο για τις συνδικαλιστικές ελευθερίες. Αλήθεια ποιο θα είναι το επόμενο αυταρχικό βήμα; Μήπως όσοι ασκούν το απεργιακό τους δικαίωμα δε θα έχουν δικαίωμα σε προαγωγές, μισθολογική εξέλιξη, ακόμα και θα απολύονται;

  Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση “κόπτεται” για τα δημοκρατικά και εργασιακά δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους της Ευρώπης, η παραπάνω τροπολογία αποτελεί μαχαιριά στην καρδιά των εργατικών δικαιωμάτων και παρά τις δημαγωγικές διακηρύξεις αποκαλύπτει τον αυταρχικό, αντιδημοκρατικό κατήφορο που ακολουθεί προκειμένου να περάσει την πολιτική της.

Κύριοι-ες βουλευτές,
Σας είναι γνωστό ότι η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. αντιτάχθηκε στο νόμο 4369/2016 και κήρυξε απεργία-αποχή από όλες τις διαδικασίες της «αξιολόγησης» από τις 15/3/2017.

Η συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργία-αποχή που κήρυξε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., καθώς και οι δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις είναι της τάξης του 90%. Οι λόγοι για τους οποίους κηρύξαμε την απεργία-αποχή είναι οι εξής:

1) Η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, προχώρησε τη διαδικασία της «αξιολόγησης», χωρίς καν να έχει υλοποιήσει το τμήμα του Ν.4369/2016 – νόμου που η σημερινή Κυβέρνηση ψήφισε – ως προς την επιλογή και τοποθέτηση των Προϊσταμένων, των Διευθυντών και των Γενικών Διευθυντών στη Δημόσια Διοίκηση. Επισημαίνουμε ότι προϊστάμενοι και διευθυντές που δεν έχουν κριθεί, θα κρίνουν τους υπόλοιπους κι αυτό αποτελεί ένα ακόμα στοιχείο αναξιοπιστίας της όλης διαδικασίας.

2) Η συνολική στοχοθεσία της υπηρεσίας (και κατ’ επέκταση και η ατομική στοχοθεσία) καθορίζεται από τα πάνω, από τον Υπουργό ή το όργανο διοίκησης κάθε φορέα. Οι στόχοι δηλαδή για τους οποίους θα βαθμολογηθεί ο υπάλληλος είναι καθορισμένοι, υποχρεωτικοί και άρρηκτα συνδεδεμένοι με την εφαρμογή της μνημονιακής – νεοφιλελεύθερης κυβερνητικής πολιτικής. Στο περιβάλλον του υποστελεχωμένου και υποχρηματοδοτημένου Δημόσιου Τομέα, αρκετοί από τους στόχους πιθανότατα είτε να μην είναι εφικτοί είτε να βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τις ανάγκες της κοινωνίας. Για παράδειγμα, στην υγεία, στόχος θα είναι η μικρότερη παραμονή του ασθενή στο νοσοκομείο, με σκοπό την περικοπή της δαπάνης, τη λειτουργία του νοσοκομείου με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, κι όχι την καλύτερη παροχή υπηρεσίας στον πολίτη. Αντίστοιχα, σε υποστελεχωμένες υπηρεσίες, όπως οι κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων, είναι προδιαγεγραμμένα τα αποτελέσματα της στοχοθεσίας. Έτσι, δημόσιες δομές θα αξιολογούνται αρνητικά και θα οδηγούνται σε περαιτέρω συρρίκνωση και κατάργηση. Παράλληλα, ο εργαζόμενος θα χρεώνεται ο ίδιος την αρνητική αξιολόγηση της επίτευξης της συνολικής στοχοθεσίας και θα τον συνοδεύει σε όλο τον εργασιακό του βίο.

3) Οι πολυδιαφημιζόμενες Ολομέλειες των Διευθύνσεων και των Τμημάτων δεν έχουν αποφασιστικό ρόλο. Στο τέλους του έτους, μάλιστα, καλούνται να εγκρίνουν την έκθεση αξιολόγησης (βάσει της στοχοθεσίας) του έργου που παρήγαγαν την οποία συντάσσει ο προϊστάμενος. Η δε επίφαση της δημοκρατίας με την αξιολόγηση των προϊσταμένων από τους υφιστάμενους με ανώνυμο ερωτηματολόγιο είναι ουτοπία, καθώς οι καθημερινές σχέσεις θα αποκαλύπτουν πώς αξιολόγησε καθένας τον προϊστάμενό του, καλλιεργώντας ταυτόχρονα την καχυποψία, τη συναλλαγή και το αντισυναδελφικό κλίμα. Η «αξιολόγηση» των υφισταμένων για τους προϊσταμένους ισοδυναμεί με την αποδοχή της διαδικασίας «αξιολόγησης», άρα και του κάθε υπαλλήλου.

4) Τα κριτήρια της «αξιολόγησης» των εργαζομένων είναι σκόπιμα αόριστα και υποκειμενικά όπως «η αφοσίωση», η «επίδειξη ενδιαφέροντος», η «πρωτοβουλία», οι «καινοτομίες» κ.ά. Αλήθεια, πόσο «καινοτόμος» μπορεί να είναι ή πόσο μπορεί να «αναπτύξει τις δεξιότητες» του ο εργαζόμενος, όταν π.χ. ο μισός εξοπλισμός του εργαστηρίου του είναι χαλασμένος κι ο άλλος μισός υπολειτουργεί ή όταν μία νοσηλεύτρια έχει στην ευθύνη της 40-50 ασθενείς; Παράλληλα οι εργαζόμενοι καλούνται να αξιολογηθούν για την «ικανότητα άσκησης πολλαπλών καθηκόντων». Με την εισαγωγή αυτού του κριτηρίου, νόμιμα πλέον υποχρεώνονται να εκτελούν καθήκοντα που δεν περιλαμβάνονται στο εργασιακό τους αντικείμενο και μάλιστα βαθμολογούνται γι’ αυτά. Ταυτόχρονα, σε ένα ρημαγμένο δημόσιο αξιολογούνται για την «αναβάθμιση του εργασιακού περιβάλλοντος»!

5) Υπάρχει σύνδεση της «αξιολόγησης» με το μισθολόγιο και δημιουργία διαφορετικών κατηγοριών αμειβόμενων υπαλλήλων στον ίδιο κλάδο, αφού προβλέπεται ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη για τους «άριστους» και αναστολή της μισθολογικής εξέλιξης για όλους όσοι αξιολογηθούν ως «ανεπαρκείς» ή «ακατάλληλοι» (άρθρο 12 Ν. 4354/2015).

6) Οι προαγωγές των εργαζομένων και η εξέλιξή τους εξαρτώνται άμεσα από τις εκθέσεις «αξιολόγησης». Οι χαρακτηρισμοί των βαθμολογημένων υπαλλήλων σε «επαρκείς», «μέτριους», «ανεπαρκείς» και «ακατάλληλους», θα συνοδεύουν το φάκελο κάθε εργαζόμενου. Επιπροσθέτως, όπως περιγράφεται ρητά σε άλλους πρόσφατους νόμους, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή στον εργασιακό βίο του υπάλληλου κι από οποιαδήποτε πολιτική ηγεσία. Επίσης, όπως αναφέρεται, όσοι χαρακτηριστούν δύο συνεχόμενες φορές «ανεπαρκείς» και «ακατάλληλοι», θα δημιουργήσουν μια «δεξαμενή προβληματικών» και δυνητικά «διαθέσιμων» υπαλλήλων, βλέποντας κοντά τους την πόρτα της εξόδου.

7) Στην «Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης» η οποία αποτελείται μόνον από τους Γενικούς Διευθυντές και εξετάζει τις ενστάσεις των υπαλλήλων, οι αιρετοί εκπρόσωποι των εργαζόμενων συμμετέχουν χωρίς δικαίωμα ψήφου. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι επιτροπές αυτές δεν έχουν συσταθεί ακόμα, ενώ στις αντίστοιχες εγκυκλίους περιγράφονται με τρόπο που δεν αποσαφηνίζει τα όρια μεταξύ αυτών και των Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Πρόκειται για… καινοτόμα μορφή «δημοκρατίας»!

8) Η Κυβέρνηση, με τη Διεύθυνση Παρακολούθησης και Στατιστικής Ανάλυσης των Βαθμολογιών «Αξιολόγησης», εξασφαλίζει την εξουσία να παρεμβαίνει στη βαθμολόγηση εφαρμόζοντας το «συντελεστή διόρθωσης». Ουσιαστικά βάζει τα ποσοστά στην «αξιολόγηση» με «έξυπνο» τρόπο, αφού, για παράδειγμα, μπορεί να μειώσει τον αριθμό αυτών που έχουν αξιολογηθεί ως πολύ επαρκείς ή άριστοι υπάλληλοι (άρθρο 17 παρ.15 του Ν. 4369/2016).

9) Συγκροτείται η «Επιτροπή Ακρόασης» (σε σχέση με τη λογοδοσία, τον κοινωνικό έλεγχο κ.λπ.) που θα ασχολείται με τα αιτήματα κοινωνικών φορέων ή μεμονωμένων πολιτών. Είναι ολοφάνερο ότι όποιος ιδιώτης δεν καλύπτεται από την υπηρεσιακή απόφαση ή άποψη, ή θεωρεί ότι δεν ικανοποιούνται τα ατομικά του συμφέροντα θα καταφεύγει στην Επιτροπή στοχοποιώντας τον κάθε υπάλληλο ατομικά, αφού ισχύει η μνημονιακή ρύθμιση που αφήνει τον υπάλληλο εκτεθειμένο και υπόλογο για τις υπηρεσιακές αποφάσεις.

10) Η «αξιολόγηση» σχετίζεται και με την κινητικότητα, όπως αναφέρεται στο σχετικό νόμο 4440/2016, ο οποίος προβλέπει υποχρεωτική μετακίνηση υπαλλήλων -ακόμη κι εκτός νομού-, αρκεί ο φορέας προέλευσης να έχει κάλυψη στο ελάχιστο 50% των θέσεών του.

11) Σε συνδυασμό με το ενιαίο ψηφιακό οργανόγραμμα της Δημόσιας Διοίκησης (άρθ. 16 του Ν.4440/2016), στο οποία θα περιλαμβάνονται οι οργανικές μονάδες όλων των φορέων, όλοι οι υπηρετούντες υπάλληλοι και τα περιγράμματα των θέσεων εργασίας τους, το κράτος θα έχει πλέον τη  δυνατότητα, ανά πάσα στιγμή, να συγκρίνει, με βάση μνημονιακής έμπνευσης δείκτες, το προσωπικό των φορέων και να το αναπροσαρμόζει κατά το δοκούν. Γνωρίζουμε όλοι που οδήγησαν παρόμοιες διεργασίες στο παρελθόν.

12) Η «αξιολόγηση» δεν έχει καμία σχέση με την ανάγκη επιστημονικής, τεχνικής, επαγγελματικής στήριξης των Δημοσίων Υπαλλήλων, ώστε οι ίδιοι και οι κρατικές δομές να γίνουν καλύτερες, σύγχρονες, πιο ποιοτικές στην παροχή αναβαθμισμένων κοινωνικών υπηρεσιών για τα λαϊκά στρώματα. Δεν έχει ως σκοπό την ικανοποίηση των διευρυμένων λαϊκών αναγκών, την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ή την εξάλειψη των αιτιών που οδηγούν στην υποβάθμιση αυτών των υπηρεσιών.

13) Οι διαδικασίες της «αξιολόγησης» στοχεύουν στην ενίσχυση της επιχειρηματικής λειτουργίας στα νοσοκομεία, στα σχολεία, στα πανεπιστήμια, στα υπουργεία γενικότερα επιδιώκουν να συρρικνωθούν οι υπάρχουσες κρατικές κοινωνικές υπηρεσίες. Η «αξιολόγηση» εγγράφεται στο συνολικό πλαίσιο ρυθμίσεων που στοχεύουν στην προώθηση σαρωτικών ιδιωτικοποιήσεων, στην παράδοση ολόκληρων τομέων και υπηρεσιών σε ιδιώτες, προκειμένου να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.

14) Το θεσμικό πλαίσιο κινητικότητας – «αξιολόγησης» υπαλλήλων διασταυρώνεται με το ψηφιακό οργανόγραμμα και τα επιμέρους οργανογράμματα υπουργείων-αυτοδιοίκησης – φορέων, με τη συγχώνευση και κατάργηση ειδικοτήτων και κλάδων και συμπληρώνεται από την ιδιωτικοποίηση μέσω εργολαβιών και από τη διεύρυνση των ελαστικών σχέσεων εργασίας μέσω ΚΟΙΝΣΕΠ, «ωφελούμενων», συμβασιούχων, αναπληρωτών κ.λπ. Όλη αυτή η νομοθεσία, με την ισχύ και της προηγούμενης μνημονιακής που δεν καταργήθηκε ποτέ, απορυθμίζει τις εργασιακές σχέσεις στο Δημόσιο, πλήττει τους μισθούς και τα δικαιώματα, υποβαθμίζοντας και ακριβαίνοντας συγχρόνως τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τα φτωχομεσαία κοινωνικά στρώματα.

Κύριοι-ες Βουλευτές,

Είναι προφανές, ότι οποιαδήποτε έμμεση ή άμεση δυσμενής διοικητική συνέπεια ή μέτρο ή διάκριση στην υπηρεσιακή κατάσταση εις βάρος των απεργών δημοσίων υπαλλήλων, εξαιτίας της συμμετοχής τους σε νομίμως κηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση, είναι αντίθετη τόσο προς το Σύνταγμα όσο και προς τις εθνικές και υπερνομοθετικές διατάξεις, που προστατεύουν το δικαίωμα της απεργίας.

Συνεπώς, η μη εκπλήρωση της «υποχρέωσης αξιολόγησης», όταν οφείλεται σε συμμετοχή σε νομίμως προκηρυχθείσα απεργία δεν μπορεί να αποτελεί λόγο αποστέρησης από τους υπαλλήλους της δυνατότητας συμμετοχής σε διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης προϊσταμένων, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3528/2007 και του ν. 3584/2007 ή σύμφωνα με άλλες γενικές ή ειδικές διατάξεις. Ομοίως, εάν δεν μπορεί να βεβαιωθεί η τήρηση των υποχρεώσεων για συμμετοχή στην διαδικασία αξιολόγησης, για λόγους, που συνδέονται με συμμετοχή σε νομίμως προκηρυχθείσα απεργία, αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο για την συμμετοχή υπαλλήλου σε διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης προϊσταμένων ή να επιφέρει οποιαδήποτε μορφή δυσμενούς (διοικητικής ή άλλης φύσης) συνέπειας σε βάρος του.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., με βάση τα παραπάνω, σας καλεί να καταψηφίσετε αυτήν την εκβιαστική, αντισυνταγματική και απεργοσπαστική τροπολογία, σεβόμενοι τις συνδικαλιστικές ελευθερίες και τα δικαιώματα των εργαζομένων στο Δημόσιο, όπως αυτά κατοχυρώνονται από το Σύνταγμα και τις Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας 87/48 και 98/49 που έχουν κυρωθεί με τους νόμους 4204/61 και 4205/61.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΔΕΔΥ ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΑΠΟΦΑΣΗ
Εκτελεστικής Επιτροπής 08.09.2017

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!!!
Συνεχίζουμε την Απεργία-Αποχή

Η κ. Γεροβασίλη νομοθετεί την απεργοσπασία

Η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη, αφού δεν μπόρεσε να κάμψει, παρά τις εκφοβιστικές της εγκυκλίους, την αντίσταση των εργαζομένων στην αξιολόγηση, αποφάσισε να νομοθετήσει την απεργοσπασία.

Καθίσταται, έτσι, η μοναδική Υπουργός μετά τη μεταπολίτευση και την ψήφιση του Ν. 1264/82 που νομοθετεί μέτρα κατά της απεργίας. Συγκεκριμένα, με τροπολογία που κατέθεσε αιφνιδιαστικά στη Βουλή, σε άσχετο νομοσχέδιο, ποινικοποιεί τη συνδικαλιστική δράση, αφού δεν δίνει τη δυνατότητα σε όσους δεν συμπληρώσουν τα φύλλα αξιολόγησης, -επειδή συμμετέχουν στην απεργία –αποχή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.- να συμμετέχουν στις κρίσεις των προϊσταμένων. Η κ. Γεροβασίλη ξέχασε, μόλις πήρε την υπουργική της καρέκλα, αυτά που χθες έλεγε για την αξιολόγηση του Ν. 4250/14 και το ότι τότε στήριζε και αυτή και το κόμμα της την απεργία – αποχή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. μπροστά στην νέα κατάσταση που διαμορφώνεται, μετά την κατάθεση της τροπολογίας, αποφάσισε ο μ ό φ ω ν α τα εξής:

Καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συνεχίσουν με μεγαλύτερη ένταση την Απεργία – Αποχή από την αξιολόγηση.
 

Καλεί τις Ομοσπονδίες και τα Πρωτοβάθμια Σωματεία να πραγματοποιήσουν Συσκέψεις και Γενικές Συνελεύσεις, όπου κυρίαρχο θέμα θα είναι η συνέχιση της Απεργίας – Αποχής από την αξιολόγηση. Στις Συνελεύσεις αυτές θα συμμετέχουν και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και του Γενικού Συμβουλίου. 

Συγκαλεί σύσκεψη Ομοσπονδιών την Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017, ώρα 11:00πμ στο ξενοδοχείο «Αμαλία» (Λεωφ. Βασ. Αμαλίας).

Θα πραγματοποιήσει κινητοποίηση την ημέρα ψήφισης της τροπολογίας από τη Βουλή.

Οι εργαζόμενοι θα δώσουν για μία ακόμη φορά μαζικά και δυναμικά την απάντησή τους στην απεργοσπασία της κ. Γεροβασίλη και της Κυβέρνησης.

Η τρομοκρατία και οι εκβιασμοί ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΕΔΗΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΑΘΗΝΑ 11 /09/2017
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 3502
ΠΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΛΗ ΠΟΕΔΗΝ

Η ΠΟΕΔΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Οι εργαζόμενοι στην Υγεία, την Πρόνοια και το ΕΚΑΒ
ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΙ

Η «αριστερή» κυβέρνηση υποτιμάει τη νοημοσύνη μας στο ζήτημα της Αξιολόγησης. «Λύσαξε» να σπάσει την καθολική συμμετοχή στην ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ που κηρύξαμε ΠΟΕΔΗΝ και ΑΔΕΔΥ.
Βλέπετε είναι ένα από τα προαπαιτούμενα, για να κλείσει η τρίτη Αξιολόγηση. Και η κυβέρνηση δεν παίζει με την Αξιολόγηση. Αφού δεν έδιωξε την ΤΡΟΪΚΑ, δεν έσκισε τα Μνημόνια, είπε να αλλάξει τα ονόματα των Μνημονιακών δεσμεύσεων. Τους έδωσε αριστερή ονοματολογία!!! Και καθάρισε!!!

Τώρα σκίζεται να σπάσει την απεργία – αποχή μας κατά της Αξιολόγησης.
Κατέθεσε τροπολογία προς ψήφιση στη Βουλή σε Νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με τίτλο: Ευρωπαϊκή εντολή έρευνας στις ποινικές υποθέσεις εναρμόνιση της Νομοθεσίας με την Οδηγία 2014/41/ΕΕ με την οποία επιχειρεί να εκβιάσει τους Προϊσταμένους να αξιολογήσουν τους υπαλλήλους. Προσπάθεια πανικού της κυβέρνησης.

Η τροπολογία προβλέπει ότι «οι αξιολογητές των υπαλλήλων εάν δεν εκπληρώνουν την υποχρέωση αξιολόγησης των υφισταμένων τους, δεν δύναται να συμμετέχουν σε διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης προϊσταμένων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3528/2007 και του Ν. 3584/2007 σύμφωνα με άλλες γενικές ή ειδικές διατάξεις».

Ουσιαστικά η εν λόγω διάταξη δεν λέει τίποτα. Είναι προσπάθεια εκφοβισμού των Προϊσταμένων. Θα πέσει στο κενό.
Με το Ν. 4369/2016 στην πρώτη κρίση Προϊσταμένων δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν τα Φύλλα Αξιολόγησης. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει.

Οι υπάλληλοι με την εν λόγω τροπολογία δεν θίγονται. Στοχοποιούνται οι προϊστάμενοι αξιολογητές!!! Τι είναι αυτό!!! Που στέκει!!! Πώς είναι δυνατόν στις κρίσεις να μην θίγονται σωστά οι υπάλληλοι που απέχουν – απεργούν από την Αξιολόγηση και όχι οι σημερινοί προϊστάμενοι Αξιολογητές που νόμιμα απέχουν – απεργούν;

Πώς μπορεί ο προϊστάμενος να αξιολογήσει τους υπαλλήλους που συμμετέχουν στην Απεργία – Αποχή. Να αξιολογήσει κάποιον που απεργεί – απέχει. Ο καθ’ ένας υπάλληλος μπορεί να αναζητήσει ποινικές ευθύνες από τους προϊσταμένους. Γιατί να βάλουν οι Προϊστάμενοι το κεφάλι τους στο ντορβά για το τίποτα!!!

Τα Υπηρεσιακά Όργανα κρίσης των Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων δεν συγκροτούνται και η σημερινή κατάσταση των αναθέσεων που είναι πολιτική επιδίωξη της κυβέρνησης, θα συνεχίζεται για πολλά χρόνια.
Δώρον άδωρον όλη αυτή η μεθόδευση της κυβέρνησης. Προσπαθεί να εκβιάσει κάνοντας μία τρύπα στο νερό.
Αν είναι δυνατόν να σταθεί νομικά η Αξιολόγηση με κρίση μόνο του Α’ ή Β’ Αξιολογητή!!! Με Φύλλα Αξιολόγησης, φωτοτυπίες, χωρίς να φέρουν τις υπογραφές των υπαλλήλων που Απέχουν – Απεργούν.
Τι νομοθετική ακροβασία είναι αυτή.

Η Απεργία – Αποχή που κήρυξε η ΠΟΕΔΗΝ με βάση το Ν. 1264/82 καλύπτει τους συμμετέχοντες υπαλλήλους, προϊσταμένους από κάθε δυσμενή υπηρεσιακή και μισθολογική μεταβολή. Ως εκ τούτω η προωθούμενη προς ψήφιση διάταξη μόνο εκβιαστική και απεργοσπαστική είναι. Δεν μπορεί και δεν θα υπάρξει καμία επίπτωση στους Προϊσταμένους.

Πρώτα η κυβέρνηση έλεγε ότι θα δώσει κίνητρα για να συμμετάσχουν οι υπάλληλοι στην Αξιολόγηση και τώρα εκβιάζει. Ωραία αριστερή κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση έχει μόνο ένα δρόμο εάν θέλει να αμφισβητήσει την ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ μας από την Αξιολόγηση.
Να αναλάβει την πολιτική ευθύνη και να μας πάει στα Δικαστήρια. Να επιδιώξει να βγάζει παράνομη και καταχρηστική των Απεργία – Αποχή της ΠΟΕΔΗΝ , ΑΔΕΔΥ κατά της Αξιολόγησης. Όλα τα άλλα είναι κινήσεις πανικού που δεν τσιμπάνε οι εργαζόμενοι.
Θυμίζουμε ότι τα Δικαστήρια το 2014 έκριναν νόμιμη Πράξη διεκδίκησης την Απεργία – Αποχή από την τότε Αξιολόγηση με βάση το Ν. 1264/82.

Συνάδελφοι, καμία Αξιολόγηση δεν είναι αθώα.
Στην Αξιολόγηση του έτους 2014 Νοσηλευτές με βαθμό 9,8 (άριστα το 10) στην
Αξιολόγηση, βρέθηκαν από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Όταν καταργήθηκαν έντεκα Νοσοκομεία. Η ΠΟΕΔΗΝ δεν αρέσει γιατί υπενθυμίζει το Μνημονιακό θεσμικό πλαίσιο που εφαλτήριο εφαρμογής είχε και έχει την Αξιολόγηση, κατηγοριοποιώντας τους υπαλλήλους.

Η κυβέρνηση προωθεί την ενοποίηση Νοσοκομείων. Η κινητικότητα του προσωπικού με τι κριτήρια θα γίνει; Φυσικά της Αξιολόγησης.

Η κυβέρνηση θέλει να επιβραβεύσει τους αρίστους λέει. Όταν η μισθολογική δαπάνη στο Δημόσιο μειώνεται, από πού θα βρει τα λεφτά; Φυσικά από άλλους υπαλλήλους με χαμηλή βαθμολογία. Συνθήκες κοινωνικού αυτοματισμού και κανιβαλισμού στη Δημόσια Διοίκηση.

Η κυβέρνηση θέλει να επιλέξει τους αρίστους για Προϊστάμενους μέσω της Αξιολόγησης λέει. Εδώ γελάει και το παρδαλό κατσίκι. Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι η κυβέρνηση θέλει ανεξάρτητη Δημόσια Διοίκηση; Εάν θέλει γιατί έσφαξε στο γόνατο 800 Προϊστάμενους Οργανικών Μονάδων στα Νοσοκομεία για να βάλει με ανάθεση τους δικούς της. Στους 2.100 συνολικά Προϊστάμενους καρατόμησε 800. Και οι καρατομήσεις συνεχίζονται καθημερινά. Γιατί δεν συστήνονται τα Συμβούλια Κρίσης εδώ και επτά χρόνια για να γίνει η επιλογή Προϊσταμένων.

Οι καρατομημένοι Προϊστάμενοι θα βαθμολογήσουν τα εν λόγω Φύλλα Αξιολόγησης όχι μόνο των υπαλλήλων, αλλά και των σημερινών Προϊσταμένων με πρόσφατη ανάθεση!!!

Οι Μνημονιακές κυβερνήσεις προτιμούν την ανάθεση καθηκόντων σε Προϊστάμενους. Για την κατάληψη του κράτους όπως λέει ο κος Πολάκης.

Δεν υπάρχει σήμερα Νοσηλευτής που να μην δικαιούται το άριστα. Πολλοί όμως πράγματι αξίζουν πάνω από τα άριστα. Όλοι όμως ομολογουμένως δίνουν την ζωή τους για τον Ασθενή. Είναι δίκαιο ένα σύστημα Αξιολόγησης που θα αφαιρεί δικαιώματα από τους αρίστους και θα τα δίνει στους πιο αρίστους;

Κάποτε το έτος 2014 ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στα κάγκελα κατά της Αξιολόγησης. Τώρα ως κυβέρνηση εκβιάζει, απειλεί για να εφαρμοστεί. Εκβιάζει τους εργαζόμενους να σπάσουν την Απεργία – Αποχή. Βλέπετε είναι προαπαιτούμενο για να κλείσει η 3η Αξιολόγηση. Και ο Πρωθυπουργός είπε στη ΔΕΘ ότι θέλει η αξιολόγηση να κλείσει άμεσα. Δεν θα κολλήσει σε μια ακόμη ανεκπλήρωτη δέσμευση που εκστόμισε ως αντιπολίτευση.

Οι Προϊστάμενοι δεν μπορούν νομικά και Συνταγματικά να αξιολογήσουν υπαλλήλους που Απεργούν – Απέχουν.
Να βαθμολογήσουν Φύλλα χωρίς την συναίνεση και υπογραφή των Απεργών.
Ως εκ τούτω δεν θα το πράξουν.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΝΕΙΜΟΥΝ ΤΑ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ.

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ. ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ

ΑΣΦΑΙΡΑ ΤΑ ΠΥΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ                       ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Αρχεία

Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ κο ΜΙΧΑΛΗ





ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε από πλευράς του διοικητή του Γ.Ν. Αιτ/νίας κου Μιχάλη να γίνονται ενέργειες που προκαλούν πολλά ερωτηματικά και επιβεβαιώνουν εκτιμήσεις που είχαμε κάνει στο πρόσφατο παρελθόν.

 Aυτές οι ενέργειες προκάλεσαν και την αντίδραση του διοικητή του Νοσοκομείου μας, κου Παπαδόπουλου, που εκφράστηκε με την αποχώρηση του από το τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο . Ας τα πάρουμε με τη σειρά :

Ο κος Παπαδόπουλος είχε  ζητήσει από τον κο Μιχάλη την εκχώρηση σε αυτόν της αρμοδιότητας να τοποθετεί με ανάθεση καθηκόντων τουλάχιστον τους προϊστάμενους τμημάτων.  Αναθέσεις, που δυστυχώς απορρέουν,  από το ότι δεν έχουν γίνει εδώ και χρόνια κρίσεις από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ( όπως ζητάμε επίμονα) και έτσι δημιουργούνται  μια σειρά προβλήματα. Ο κος Μιχάλης ως - κατά δήλωσή του -  υπέρμαχος  της αποσύνδεσης των δυο Νοσοκομείων παραδόξως δεν το κάνει. Φαίνεται ότι ο ίδιος από το Αγρίνιο  μπορεί να κρίνει καλύτερα από τον καθένα ποιος αποδίδει  στο Μεσολόγγι!! (ή μήπως έχει να κάνει με  σύνδρομα  εξουσίας; )

Πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα συνέντευξη, στο παλιό νοσοκομείο Αγρινίου , από τον κο Μιχάλη παρουσίασης των πεπραγμένων από τότε που ανέλαβε διοικητής. Σε αυτή την συνέντευξη ο διοικητής και των δυο Νοσοκομείων όπως είναι ο τίτλος του, δεν έκανε ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ στο δικό μας Νοσοκομείο. Μίλησε μόνο για τα πεπραγμένα του στο Νοσοκομείο Αγρινίου. 

Ας αφήσουμε το σχολιασμό των «πεπραγμένων» του , που ήδη σχολιάζονται από τους συναδέλφους στο Αγρίνιο και από Αγρινιώτικα δημοσιογραφικά μέσα, και ας δούμε τις δυο επικρατέστερες  εκδοχές που προκύπτουν από τη στάση αυτή. Είτε είναι μια συνειδητή στάση υποβάθμισης του Νοσοκομείου μας και της προσφοράς του ( παρεμπιπτόντως είμαστε στη διάθεσή του ,αλλά και όποιου άλλου θέλει ,να δώσουμε τα ποιοτικά-ποσοτικά  στοιχεία της προσπάθειας μας) είτε εντάσσεται στην προσπάθεια  δημιουργίας κλίματος υπέρ του ,ενόψει της κρίσης του έργου του από το Υπουργείο.

Το τελευταίο χρονικά γεγονός  ήταν ένα κατάπτυστο έγγραφο που ήρθε στο Νοσοκομείο μας από το γραφείο του. Για να μπορέσετε να καταλάβετε τον ισχυρισμό μας, επιτρέψτε μας μια αναδρομή  προς τα πίσω.

Όπως έχουμε επανειλημμένα καταγγείλει, το Νοσοκομείο μας έχει γίνει δεξαμενή από την οποία, τόσο το Αγρίνιο όσο και άλλες υπηρεσίες αντλούν προσωπικό. Συγκεκριμένα πάνω από το 15% του μόνιμου προσωπικού μας είναι εκτός Νοσοκομείου. Για το Αγρίνιο που αναφερόμαστε τώρα ο αριθμός φτάνει τους 17 εργαζόμενους (κυρίως από την Νοσηλευτική Υπηρεσία). Με βάση αυτό το γεγονός ο διοικητής μας κος Παπαδόπουλος ,κατόπιν και δικού μας αιτήματος , έθεσε θέμα  επιστροφής  των εργαζομένων  σε εμάς , όπου και ανήκουν. Ο κος Μιχάλης πήγε το ζήτημα στο Δ.Σ. του Νοσοκομείου , στο οποίο παραβρέθηκε και ο Σύλλογος μας. Στη κουβέντα που έγινε, η εκτελούσα χρέη Διευθύντριας της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του Αγρινίου, προς τιμή της, είπε παρουσία όλων ότι ποτέ δεν ζητήθηκε από την Υπηρεσία της, παρ’ όλες τις ελλείψεις, να έρθει προσωπικό από το Μεσολόγγι. Τελειώνοντας το Δ.Σ.  αποφασίστηκε να ζητηθεί από το Νοσοκομείο μας  το κατεπείγον της επιστροφής και να δούμε τα υπόλοιπα σε βάθος χρόνου. Έτσι συντάχθηκε από τη Νοσηλευτική Διεύθυνση του Νοσοκομείου μας έγγραφο για άμεση επιστροφή 2 συναδέλφων προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι μεγάλες  ανάγκες της Υπηρεσίας μας.     

Αντί αυτού, από το γραφείο του κου Μιχάλη ήρθε έγγραφο υπογεγραμμένο από την εκτελούσα χρέη Διευθύντριας της Ν. Υπηρεσίας του Αγρινίου και τις άλλες δύο  διευθύντριες τομέων  που ούτε λίγο ούτε πολύ όχι μόνο δεν συναινεί στην επιστροφή των συναδέλφων σε εμάς (ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ), ΑΛΛΑ ΖΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.

Πως εξηγείτε αυτή η μεταστροφή, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;

Πως ανακάλυψαν τώρα  ξαφνικά  αυτές τις ανάγκες που θα καλύψουν οι  νοσηλευτές του Μεσολογγίου ; Είναι αυτό συμβατό με όποια δεοντολογία και αν επικαλεστείς; 

 Μήπως  ,εκούσια ή ακούσια , γίνονται  πιόνια στα παιχνίδια εξουσίας του κου Μιχάλη ;

  Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η ουσιαστικά άρνηση μετακίνησης , από τον κο Μιχάλη , ενός αναισθησιολόγου στο Νοσοκομείο μας προκειμένου να καλύψει υπαρκτές ανάγκες μέσα στο καλοκαίρι. Κάτι που φυσικά γίνεται από εμάς συχνά  όταν αποδέκτης είναι το νοσοκομείο Αγρινίου…..

ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ

-Το Νοσοκομείο μας στηριγμένο από όλη τη κοινωνία της περιοχής παραμένει όρθιο και κάνει βήματα προς τα εμπρός.

-Τα παιχνίδια εξουσίας δεν μας αφορούν ,στο βαθμό που δεν επηρεάζουν την λειτουργία του Νοσοκομείου μας .

-Επειδή όπως  λέει και ο λαός μας «στα λόγια χτίζω ανώγεια και κατώγεια »  ,κε Μιχάλη κάντε πράξη αυτά που λέτε .  Δηλαδή την θέση που έχετε εκφέρει, όπως και όλοι οι φορείς του  Νομού , για                                ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ. Αυτό όμως στη πράξη, αλλιώς είναι λόγια ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Υπολογισμός νυχτερινών-εξαιρέσιμων



Επειδή πολλοί συνάδελφοι έχουν ζητήσει  βοήθεια στο να υπολογίζουν τα νυχτερινά-εξαιρέσιμα τους , το παρακάτω κείμενο έρχεται να χρησιμεύσει σαν οδηγός στη προσπάθεια αυτή.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:

-Στις καθημερινές από 6πμ έως 10μμ δεν υπάρχει ωριαία αποζημίωση στο προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου. Ισχύει μόνο η υπερωριακή απασχόληση για το διάστημα αυτό.

-Το νυχτερινό αντιστοιχεί στο διάστημα από 10μμ έως 6πμ (είναι η στήλη ¨νυχτερινή εργάσιμων ημερών ¨ όπως φαίνεται στο πίνακα που ακολουθεί)

- Στην απογευματινή βάρδια (3-11) από Δευτέρα έως και Σάββατο , η μια ώρα (δηλαδή το10μμ-11μμ) υπολογίζεται ως νύχτα απλή.

-Όταν κάποιος εργάζεται νύχτα καθημερινή (11μμ-7πμ) πληρώνεται  7 ώρες ως νυχτερινό.

-Όποιος εργαστεί Σάββατο νύχτα(11μμ-7πμ) θα πληρωθεί 1 ώρα ως νύχτα απλή και 7 ώρες ως αργία. Αυτό γιατί η πληρωμή ως αργία-Κυριακή αρχίζει από 12 μεσάνυχτα .

-Αντίστοιχα όποιος εργαστεί Κυριακή νύχτα θα πληρωθεί 1 ώρα ως αργία (το 11-12) και 6 ώρες ως νύχτα απλή.

- Οι βάρδιες 7-3 και 3-11 της Κυριακής και των αργιών πληρώνονται ολόκληρες ως αργίες ( είναι η στήλη ¨ νυχτερινή και ημερήσια Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών¨ όπως φαίνεται στον πίνακα).

Στο έντυπο της μισθοδοσίας για τις πρόσθετες αμοιβές στην αριστερή στήλη υπάρχει η λέξη ώρες αρκετές φορές γραμμένη . Οι 6 πρώτες αντιστοιχούν:

1.                 Αποζημίωση απλής υπερωρίας
2.                 Αποζημίωση Υπερωρίας νυχτερινής
3.                 Εργασία απλής νύχτας
4.                 Εργασία Κυριακής –Εξαιρεσίμων 
5.                 Αποζημίωση Υπερωρίας αργίας ημερήσια
6.                 Αποζημίωση υπερωρίας αργίας νύχτας.

Ο παρακάτω πίνακας είναι από την εγκύκλιο (με αρ πρ. οικ. 2/40112/ΔΕΠ 26/5/17) του Υπ. Οικονομικών μετά την αύξηση της ωριαίας αποζημίωσης των υπάλληλων ,που απασχολούνται σε υπηρεσίες που λειτουργούν βάσει νόμου σε  12ωρη ή 24ωρη  λειτουργία, προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου.



ΠΙΝΑΚΑ΢ 4
                 ΩΡΟΜΙΣΘΙΟ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗΣ  ΚΑΙ ΠΡΟΣ  Σ ΥΜΠΛΗΡΩΣΗ   ΕΡΓΑΣΙΑΣ

                    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ που λειτουργούν σε 12ωρη ή 24ωρη βάση




Μ.Κ.




Β. Μ.
Κλιμακίου




Ωρομίσθιο Κλιμακίου
                      Για εργασία   προς συμπλήρωση   της
                            Εβδομαδιαίας  υποχρεωτικής

Ννυχτερινή εργασίμων ημερών
Νυχτερινή και ημερήσια Κυριακών
 και    εξαιρέσιμων ημερών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΕ

1

780

2,79

1,67

2,09

2

823

2,94

1,76

2,20

3

866

3,09

1,86

2,32

4

909

3,25

1,95

2,43

5

952

3,40

2,04

2,55

6

995

3,55

2,13

2,67

7

1038

3,71

2,22

2,78
8

1081

3,86

2,32

2,90

9

1124

4,01

2,41

3,01

10

1167

4,17

2,50

3,13

11

1210

4,32

2,59

3,24

12

1253

4,48

2,69

3,36

13

1296

4,63

2,78

3,47
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕ

1

858

3,06

1,84

2,30



4

1038

3,71

2,22

2,78

5

1098

3,92

2,35

2,94

6

1158

4,14

2,48

3,10

7

1218

4,35

2,61

3,26

8

1278

4,56

2,74

3,42

9

1338

4,78

2,87

3,58

10

1398

4,99

3,00

3,74
11
1458
5,21
3,12
3,91

12

1518

5,42

3,25

4,07

13

1578

5,64

3,38

4,23
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕ

1

1037

3,70

2,22

2,78

2

1092

3,90

2,34

2,93

3

1147

4,10

2,46

3,07

4

1202

4,29

2,58

3,22

5

1257

4,49

2,69

3,37

6

1312

4,69

2,81

3,51

7

1367

4,88

2,93

3,66

8

1422

5,08

3,05

3,81

9

1477

5,28

3,17

3,96

10

1532

5,47

3,28

4,10

11

1587

5,67

3,40

4,25
12

1642

5,86

3,52

4,40

13

1697

6,06

3,64

4,55
14
1752
6,26
3,75
4,69

15

1807

6,45

3,87

4,84

16

1862

6,65

3,99

4,99

17

1917

6,85

4,11

5,13

18

1972

7,04

4,23

5,28

19

2027

7,24

4,34

5,43
                                                                              ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ


1

1092

3,90

2,34

2,93

2
1151
4,11
2,47
3,08

3

1210

4,32

2,59

3,24

4

1269

4,53

2,72

3,40

5

1328

4,74

2,85

3,56

6

1387

4,95

2,97

3,72

7

1446

5,16

3,10

3,87

8

1505

5,38

3,23

4,03

9

1564

5,59

3,35

4,19

10

1623

5,80

3,48

4,35
11
1682
6,01
3,60
4,51

12

1741

6,22

3,73

4,66

13

1800

6,43

3,86

4,82

14

1859

6,64

3,98

4,98

15

1918

6,85

4,11

5,14

16

1977

7,06

4,24

5,30

17

2036

7,27

4,36

5,45

18

2095

7,48

4,49

5,61

19

2154

7,69

4,62

5,77
ΓΕΝ.
Δ/ΝΤΗΣ

2585

9,23

5,54

6,92



Ο  πίνακας που ακολουθεί είναι από την εγκύκλιο που Υπ. Οικονομικών ( με αριθμό  πρωτοκόλλου  2/31029/ΔΕΠ  06/05/2016) , η οποία παρέχει διευκρινήσεις αναφορικά με την εφαρμογή του νέου μισθολογίου.

Οι δυο τελευταίες στήλες έχουν αλλάξει με την προηγούμενη εγκύκλιο ,αλλά παραμένουν σε  ισχύ οι στήλες  που αναφέρονται σε υπερωριακή εργασία.








ΠΙΝΑΚΑΣ 4
ΩΡΟΜΙΣΘΙΟ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ που λειτουργούν σε 12ωρη ή 24ωρη βάση








Μ.Κ.







Β. Μ.
Κλιμακί ου






Ωρομίσ θιο Κλιμακί ου





Για  Υπερωριακή ή       απογευματι νή εργασία μέχρι 22η ώρα



Για  Υπερωριακή ή εργασία από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή πέρα από την  υποχρεωτι κή

Για εργασία Κυριακών και εξαιρεσίμων πέραν της υποχρεωτικής

Για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής



από 6η πρωϊνή
- 22η
ώρα



από 22η ώρα - 6η πρωϊνή



Νυχτεριν ή     εργασίμ ων ημερών

Νυχτεριν ή και ημερήσια Κυριακώ ν και εξαιρεσίμ ων ημερών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΕ

1

780

2,79

2,79

3,62

3,90

4,04

1,11

1,67

2

823

2,94

2,94

3,82

4,12

4,26

1,18

1,76

3

866

3,09

3,09

4,02

4,33

4,48

1,24

1,86

4

909

3,25

3,25

4,22

4,55

4,71

1,30

1,95
5

952

3,40

3,40

4,42

4,76

4,93

1,36

2,04

6

995

3,55

3,55

4,62

4,98

5,15

1,42

2,13

7

1038

3,71

3,71

4,82

5,19

5,38

1,48

2,22

8

1081

3,86

3,86

5,02

5,41

5,60

1,54

2,32

9

1124

4,01

4,01

5,22

5,62

5,82

1,61

2,41

10

1167

4,17

4,17

5,42

5,84

6,04

1,67

2,50

11

1210

4,32

4,32

5,62

6,05

6,27

1,73

2,59

12

1253

4,48

4,48

5,82

6,27

6,49

1,79

2,69

13
1296
4,63
4,63
6,02
6,48
6,71
1,85
2,78
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕ

1

858

3,06

3,06

3,98

4,29

4,44

1,23

1,84

2

918

3,28

3,28

4,26

4,59

4,75

1,31

1,97

3

978

3,49

3,49

4,54

4,89

5,06

1,40

2,10

4

1038

3,71

3,71

4,82

5,19

5,38

1,48

2,22

5

1098

3,92

3,92

5,10

5,49

5,69

1,57

2,35

6

1158

4,14

4,14

5,38

5,79

6,00

1,65

2,48

7

1218

4,35

4,35

5,66

6,09

6,31

1,74

2,61
8

1278

4,56

4,56

5,93

6,39

6,62

1,83

2,74

9

1338

4,78

4,78

6,21

6,69

6,93

1,91

2,87

10

1398

4,99

4,99

6,49

6,99

7,24

2,00

3,00

11

1458

5,21

5,21

6,77

7,29

7,55

2,08

3,12

12

1518

5,42

5,42

7,05

7,59

7,86

2,17

3,25

13

1578

5,64

5,64

7,33

7,89

8,17

2,25

3,38
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕ

1

1037

3,70

3,70

4,81

5,19

5,37

1,48

2,22

2

1092

3,90

3,90

5,07

5,46

5,66

1,56

2,34

3

1147

4,10

4,10

5,33

5,74

5,94

1,64

2,46

4

1202

4,29

4,29

5,58

6,01

6,22

1,72

2,58

5

1257

4,49

4,49

5,84

6,29

6,51

1,80

2,69

6

1312

4,69

4,69

6,09

6,56

6,79

1,87

2,81

7

1367

4,88

4,88

6,35

6,84

7,08

1,95

2,93

8

1422

5,08

5,08

6,60

7,11

7,36

2,03

3,05

9

1477

5,28

5,28

6,86

7,39

7,65

2,11

3,17

10

1532

5,47

5,47

7,11

7,66

7,93

2,19

3,28
11
1587
5,67
5,67
7,37
7,94
8,22
2,27
3,40

12

1642

5,86

5,86

7,62

8,21

8,50

2,35

3,52

13

1697

6,06

6,06

7,88

8,49

8,79

2,42

3,64

14

1752

6,26

6,26

8,13

8,76

9,07

2,50

3,75

15

1807

6,45

6,45

8,39

9,04

9,36

2,58

3,87

16

1862

6,65

6,65

8,65

9,31

9,64

2,66

3,99

17

1917

6,85

6,85

8,90

9,59

9,93

2,74

4,11

18

1972

7,04

7,04

9,16

9,86

10,21

2,82

4,23

19
2027
7,24
7,24
9,41
10,14
10,50
2,90
4,34
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ

1

1092

3,90

3,90

5,07

5,46

5,66

1,56

2,34

2

1151

4,11

4,11

5,34

5,76

5,96

1,64

2,47

3

1210

4,32

4,32

5,62

6,05

6,27

1,73

2,59

4

1269

4,53

4,53

5,89

6,35

6,57

1,81

2,72

5

1328

4,74

4,74

6,17

6,64

6,88

1,90

2,85

6

1387

4,95

4,95

6,44

6,94

7,18

1,98

2,97

7

1446

5,16

5,16

6,71

7,23

7,49

2,07

3,10
8

1505

5,38

5,38

6,99

7,53

7,79

2,15

3,23

9

1564

5,59

5,59

7,26

7,82

8,10

2,23

3,35

10

1623

5,80

5,80

7,54

8,12

8,40

2,32

3,48

11

1682

6,01

6,01

7,81

8,41

8,71

2,40

3,60

12

1741

6,22

6,22

8,08

8,71

9,02

2,49

3,73

13

1800

6,43

6,43

8,36

9,00

9,32

2,57

3,86

14

1859

6,64

6,64

8,63

9,30

9,63

2,66

3,98

15

1918

6,85

6,85

8,91

9,59

9,93

2,74

4,11

16

1977

7,06

7,06

9,18

9,89

10,24

2,82

4,24

17

2036

7,27

7,27

9,45

10,18

10,54

2,91

4,36

18

2095

7,48

7,48

9,73

10,48

10,85

2,99

4,49

19

2154

7,69

7,69

10,00

10,77

11,15

3,08

4,62
ΓΕΝ. Δ/ΝΤΗΣ

2585

9,23

9,23

12,00

12,93

13,39

3,69

5,54